jueves, 4 de diciembre de 2014

Minuto Lumiere

Película núm.2 20141126 205601 from Anna Cano Guerrero on Vimeo.



En aquesta pràctica, he hagut de grabar el " minuto lumiere", que consisteix a grabar un minut un únic plà. Jo, personalment, he escollit el plà picat per fer la grabació en la qual voldria donar les gràcies a les meves amigues d'educació infantil per col·laborar en la realització del minut. Vam grabar, y tot seguit hem vaig descarregar el programa viva video per a Android al meu móvil. Amb aquest programa he pogut posar un titul inicial en el que posa mi video i " L'educació ens fa lliures". Al final del video també tenia l'opció de posar uns emoticons, jo he escollit els aplaudiments. Per acabar he posar el meu nom i cognoms per identificar l'autoria del video. I aquí en la nova entrada del blog tenim els resultats del meu minut Lumiere. Espero que us agradi !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario